[Vlaanderen] woe 16 april vlaanderen meeting?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Apr 16 06:06:21 PDT 2008

Hoi Peter,

Dank voor je bericht.  Goed te lezen dat je komt.

Ziehier voor een agenda van Perl-activiteiten:
http://www.google.com/calendar/embed?src=ngctmrd1cac35061mrjt3hpgng@group.calendar.google.com&ctz=Europe/Amsterdam
Op vandaag zie je de Vlaamse bijeenkomst staan, met uitleg.

We eten op zaal op de 1e verdieping.  We bestellen (soms gezamenlijk,
soms bij binnenkomst) eten bij de bar (er is goed voedsel, redelijke
keuze, zeer smakelijk, betaalbaar).

Tot vanavond.