[Vlaanderen] woe 16 april vlaanderen meeting?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Apr 16 05:10:39 PDT 2008

Hallo allemaal,

We hopen vanavond veel Vlamingen te zien die zich met Perl bezig houden.  :-)

Overigens, Liz en ik nemen een gast mee, een Ier die bij ons
logeert.  Hij gebruikt Perl voor zijn website.  Hij is beter met Perl
dan ik (dat zegt niet veel, ik weet het), maar beschouwt zichzelf
niet als "goede Perl-programmeur".

Overigens, ik heb geen nieuwe Perl-boeken om vanavond mee te
nemen.  Voor de verandering neem ik een paar oude boeken mee.

Tot vanavond.

Wendy