[Vlaanderen] meeting

ecocode eco at ecocode.net
Mon May 7 01:07:26 PDT 2007

* "Hendrik Van Belleghem" <Hendrik at LDL48.org> wrote:

| Voor mij OK.
| By the way, de datum voor de workshop komt dichterbij.. Speel jij als liaison voor Bxl.pm? Hoe ver staan
| zij daarmee etc?

Wel, daarover wilde ik het juist hebben ;-) en ja, het startsein werd
gegeven... Gedurende mijn tripje naar Barcelona zet ik een en ander op
file en krijgen jullie de primeur op 23 mei. Ik pas de site vanavond
aan, moest er iemand toch liever op 16 mei willen kan die het nog tot
20u00 zeggen, maar dan ben ik er niet bij ;-)

--
Erik Colson
http://www.ecocode.net