[Vlaanderen] Volgende meeting: 18/07

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Jul 11 03:45:43 PDT 2007

Hoi,

Inmiddels is er voor Liz wat op de agenda gekomen.  Woensdag is ze
tot laat in de middag nog aan het werk in Amsterdam.  Met wat moeite
(wij moeten al een eind rijden, maar nu moet ik Liz dus op het juiste
moment oppikken van het treinstation in Leuven, en ik ken daar de weg
niet goed), kunnen we dan samen om 20:00 uur in de Piano Bar zijn.

Maar als er dan maar één Vlaamse Perl Monger is (Erik of Hendrik), en
wij dan als twee niet-Vlamingen de avond enige "body" geven, zie ik
er het nut niet van in om die moeite te doen.  De vorige keren dat we
naar de meeting gegaan zijn, was er telkens maar één andere Vlaamse
Perl Monger, en het is dit jaar al één keer gebeurd dat er twee
Vlamingen waren.  Het was alsnog gezellig, er is over Perl gesproken,
en over de Belgische Perl Workshop, dus ook nog nuttig.

Tot dusver heb ik geen andere mensen gezien die zeggen dat ze ook
zullen komen.  Hallo!!!  Komt er nog iemand?

Wendy