[Vlaanderen] meeting ?

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Mon Feb 19 11:07:57 PST 2007

I'll be there! Plus, ik heb wat presentatievoorstellen voor de Belgian Perl Workshop.

Hendrik

-----Original Message-----
From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of vlaanderen.pm at wendy.org
Sent: Mon 2/19/2007 1:15 PM
To: vlaanderen at pm.org; ecocode
Subject: Re: [Vlaanderen] meeting ?

Hi Eric,

Jazeker, Liz en ik hadden gepland te komen, staat in de agenda.  Wat
ons betreft weer in de Piano Bar.

Overigens, ik heb in Maaseik bij June's Restaurant gevraagd of ze
internet-access hebben.  Nee, dus niet echt nuttig voor een grote
bijeenkomst.  Ze hebben wel een mooie halve verdieping waar een stuk
of 20 mensen comfortabel kunnen zitten, en aangezien we tot dusver
maar met weinig bij een meeting waren, zou dat nit zo slecht
zijn.  Behalve de afstand dan: aan de Nederlandse grens, ver in het
oosten, dus voor veel mensen ver rijden (behalve voor Liz en mij).

In de nabije toekomst zullen we andere gelegenheden bezoeken en
bekijken of het iets is voor de Vlaanderen Perl Mongers.