[Vlaanderen] Perl is dood ?

Chris Vertonghen chris at vertonghen.org
Mon Dec 24 04:30:26 PST 2007

Dag Stefaan,

Wees welkom & gerust: diploma's zijn niet van belang in vlaanderen.pm
:) Het moet vooral fun blijven, leerzaam en amicaal.

FYI: we hebben minstens 2 perl-boeken-experts als regulars in
vlaanderen.pm (Wendy en Liz; je hebt ze blijkbaar al ontmoet).

Volgende meeting is op 16 januari a.s. Wees welkom.

Vriendelijke groeten,
Chris.