[Vlaanderen] Perl is dood ?

stefaan stefaanlesage at hotmail.com
Mon Dec 24 03:48:17 PST 2007

Beste,

Mag ik eerst en vooral zeggen dat ik geen enkel diploma of job heb in de IT.

Door omstandigheden ben ik in contact gekomen met Perl als de taal voor CGI
enzovoort.

Hoewel ik in Westvlaanderen niemand ken die Perl schrijft of kent, had ik
begin 2007 het genoegen om kennis te maken met jullie vlaamse community in
de Piano bar.

De Nederlandse aanwezigen ;) hebben me overtuigd dat ik verder kon gaan met
Perl

Sinds een maand heb ik een paar boeken aangeschaft en begin ik de werking
Perl/CGI voor websites te begrijpen.

Ik heb nog een hele weg af te leggen.

Ik mag hopen dat het geen verloren moeite is
 of ik moest slaafs de
producten van Bill Gates aanschaffen en opgaan.

Het gebrek aan Perl cursussen op gelijk welk niveau maakt de taal onbekend
in mijn regio. Spijtig.. maar doet mijn wenkbrauwen fronsen als ik vorige
discussie volgde.

Volgende boeken

*	Perl in 24uur 2de editie
*	MySQL 5
*	Cgi programming with perl
*	Beginnen web development with perl

Heb ik ondertussen gelezen/doorbladerd.

Image handling upload en beveiliging is me nog niet duidelijk in Perl magick
of andere module misschien

Allé, jullie community gaf mij de hoop om iets te bereiken met Perl. Het is
toch geen doodlopende straat..

Na een periode van overmatig hard werken hoop met de extra vrije tijd naar
jullie meetings bij te wonen.

Super feesten toegewenst voor deze oudejaar periode

Stefaan Lesage