[Vlaanderen] goed nieuws

Jurgen Pletinckx jurgen.pletinckx at algonomics.com
Wed Dec 12 02:01:00 PST 2007

DirkDn <mailto:ddn123456 at gmail.com> mailed on 12 December 2007 10:56:

| HoiHoi,
|
| Chris,
|
| Vraagje:    Is de ruimte min of meer geschikt voor een beamer (witte
of
| lichtgekleurde muur zonder risico op immens veel invallend zonlicht).
|
| Laat me iets weten, dan met een beetje "levertijd-geluk" heb ik al
volgende
| week een beamer & anders voor de januari bijeenkomst. Dat maakt een
| bijeenkomst dan nog wat handiger om samen te werken.
|
| Een netwerk switch kan ik evt. ook geleverd krijgen via www.hcw.be ,
heb je
> [...]

Gezien de tijd van de dag zal het wel meevallen qua zonlicht, denk ik.
Maar belangrijker: ik ben niet Chris :)

Hm, als ik het goed inschat,
http://maps.google.be/?ie=UTF8&ll=51.018412,4.482722&spn=0.002328,0.0049
78&t=h&z=18&om=1
hebben ze ramen naar het oosten, zuidoosten, en zuidwesten. Dus
alles is mogelijk.

(Ik ga onbeleefd zijn en dit naar de lijst cc'en.)

--
Jurgen Pletinckx
AlgoNomics NV