[Vlaanderen] goed nieuws

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Wed Dec 12 01:56:51 PST 2007

HoiHoi,

Chris,

Vraagje:    Is de ruimte min of meer geschikt voor een beamer (witte of
lichtgekleurde muur zonder risico op immens veel invallend zonlicht).

Laat me iets weten, dan met een beetje "levertijd-geluk" heb ik al volgende
week een beamer & anders voor de januari bijeenkomst. Dat maakt een
bijeenkomst dan nog wat handiger om samen te werken.

Een netwerk switch kan ik evt. ook geleverd krijgen via www.hcw.be , heb je
bepaalde voorkeuren?

Groetjes.
DirkDn