[Vlaanderen] goed nieuws

Chris Vertonghen chris at vertonghen.org
Fri Dec 7 05:30:57 PST 2007

Hallo allemaal,

Ik ben eergisteren eens gaan babbelen met de eigenaar van "Friends" op
het Koning Albertplein (station Mechelen, waar we vorige keer zaten),
en heb hem kunnen overtuigen ons een lokaaltje boven zijn cafe te
laten gebruiken elke derde woensdag van de maand.

We hebben dus een lokaal vanaf nu. Another milestone :-)

Wat er voorhanden is: tafels, stoelen, rust, maar ook ruimte genoeg om
een dansje te placeren als iemand daar de aandrang toe zou voelen. Er
is electriciteit, dus we kunnen onze laptops meebrengen. Liz heeft
vorige keer bewezen dat we zeer goeie Telenet hotspot-ontvangst hebben
(evenwel tegen betaling; cf. telenet.be voor meer info). Als iemand
een switch meebrengt kunnen we ook nog allemaal netwerken.

Het is dus op de 1e verdieping, boven het cafe. Het kost ons niets, er
wordt alleen verwacht dat we regelmatig iets bestellen om te drinken.

Ik heb gezegd dat we nu de 19e december om 19u aanwezig zullen zijn.
Ik zal er zeker zijn. Evt. kunnen we, net als bij Amsterdam.pm, eerst
iets gaan eten in de buurt (er zijn een viertal Chinese- en al
evenveel Turkse restaurants vlakbij, waarschijnlijk ook nog andere
lekkere dingen).

Wie heeft er zin om tegen pakweg 18u00 af te spreken om eerst iets
kleins te gaan eten? (is niet verplicht natuurlijk; diegenen die enkel
perl lekker vinden komen dan wat later, tegen 19u bijvoorbeeld).

Is dit een goed idee? Input altijd welkom.

Tot binnenkort,
Chris.

--
Chris Vertonghen