[Vlaanderen] Birmingham, Birmingham

ecocode eco at ecocode.net
Thu Sep 28 22:54:49 PDT 2006

* Stefaan Colson <stefaan.colson at telenet.be> wrote:

| Mailtje gestuurd naar de perl mongers van Birmingham, of en aan wie ik
| wat vraagjes mocht stellen, en kijk wat die mensen me terugsturen.  En
| een minuutje later nog een mailtje met meer dan 4000 lijnen code.  Dat
| wordt studeren !
|
| Als er iemand geïnteresseerd is om die code te bekijken... :-)

yep zeker :-)
hoe gaat het verder met het wiki-gebeuren ?

| Stefaan
|
| Hi Stefaan,

| Well you might be surprised to find you're not the first  :)
|
| The code is based on UseModWiki, but has been adapted to fit the needs

UseModWiki werd niet meer geupdate sinds 2003 ;-)
OddMuse is gebaseerd op UseModWiki, laatste update december 2005
ik was eventjes aan het rondneuzen op www.wikimatrix.org... er zijn nog
een paar Perl-based wikis. Twiki ga ik bestuderen en testen voor een
installatie op een site.

--
Erik