[Vlaanderen] Hosting

Stefaan Colson stefaan.colson at telenet.be
Mon Sep 25 13:02:18 PDT 2006

Eerlijk antwoord? Nog geen idee.

Ik werk momenteel mijn (slapende) unix-installatie bij, zodat ik ssh kan
gebruiken.  Dan even kwiki bestuderen, zodat ik zo snel mogelijk het
gewenste "stramientje" kan maken (je mail van 22/9 als basis,
aanvullingen welkom).  Daarna kunnen jullie aan de slag met jullie
bijdragen, terwijl ik wat verder schaaf aan de vorm.  Als mijn baas niet
opnieuw ziek wordt, heb ik donderdag en vrijdag vrij, zodat jullie toch
vóór het weekend kunnen beginnen.

Nog even een komplete wiki-leek,
S.