[Vlaanderen] spam filter?

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Fri Sep 22 04:33:49 PDT 2006

andere ideen: book reviews ; slides van tech meetings ; tips & tricks (vb samenvatting van thread op mailing?)

H.

________________________________

From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of erik
Sent: Fri 9/22/2006 12:43 PM
To: vlaanderen at pm.org
Subject: Re: [Vlaanderen] spam filter?

* "Hendrik Van Belleghem" <Hendrik at LDL48.org> wrote:

| Aha, de wiki is er! Super! Nu nog tijd vinden om wat info te posten (ik kuis alvast mijn oude papers op van vorige YAPCs)

hmmm... zou onze nieuwe webmanager (Stefaan?) misschien niet eerst een
soort stramientje maken ?

Enkele ideeën (overgenomen van Emacswiki-stramien ;-) )

- een homepagina met algemene info en een link naar de index pagina
- Een 'index' pagina ! met links en een 'search' box.
  Zodoende wordt info eenvoudig teruggevonden
  De index bestaat uit een soort boomstruktuur.
  vb : - Onze bijeenkomsten
         - meeting 13 december
         - volgende meetings
       - Perl scripts
       - Perl 6
         - Parrot
         - ...
       - Editors met Perl mode
         - Emacs en Cperl-mode ;-)

  Zoiets dus...

- Optioneel : Members kunnen een eigen pagina maken, waarin ze wat info
  geven over hunzelf en Perl kwijt kunnen

--
Erik