[Vlaanderen] Catching up

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Mon Sep 18 12:00:38 PDT 2006

Hey,

even wat inhalen :) Lang weekend + lange werkdag:
Wiki: zeer goed idee maar misschien toch 1 iemand die alles wat in goede banen leidt?
CMS: ik heb zo een CMS ding geschreven (maar da's tegenwoordig al geen referentie meer) in perl.. nadeel: mod_perl (1 of 2) en db (pg of mysql). Naar mijn inziens dus net iets teveel overkill voor een beperkte site?
beavernet.be : very impressive stuff.. en ik doe hard mn best om geen dubbelzinnige gedachten te hebben :)

tata

Hendrik