[Vlaanderen] Hosting

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Sun Sep 17 13:52:56 PDT 2006

At 22:42 17-9-2006, Stefaan Colson wrote:

 >Omdat iedereen dan zelf zijn bijdragen kan opladen?  Lijkt me geen
 >slecht idee.
 >Wie heeft daar ervaring mee?  Hoe gaat dat dan?  Vrij opladen en dan
 >commentaar geven, of eerst alleen open voor groepsleden en pas na een
 >rondje opmerkingen online? Of zijn al die werkwijzen mogelijk?
 >
 >Ik heb ook even naar de software gekeken, er is nogal wat keuze:
 >http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wiki_software
 >Heeft er al iemand ervaring met een van deze pakketten?
 >
 >S.

De organisatie van de YAPC::Europe::2006 in Birmingham heeft een
mooie wiki gebruikt (ontwikkeld?) (overigens, op de één of andere
manier was ik geblokkeerd, ik kon mijn eigen gegevens niet
toevoegen/wijzigen, jammer maar helaas).  Als je het hen lief vraagt
willen ze je vast wel helpen.
	http://wiki.birmingham2006.com/