[Vlaanderen] Hosting

Geert Theys geert at toadi.org
Sat Sep 16 14:01:16 PDT 2006

Hallo,

de website redirect nu naar de nieuwe hosting. Als je nu nu naar
vlaanderen.pm.org surft kom je op onze company site uit. Ik moet de
server nog configureren, maar ben het passwoord vergeten van de server.

Gelukkig schrijf ik ze op en bewaar dat op een veilige plek. Dit wil ook
zeggen dat ik dit pas maandagavond zal kunnen afwerken.

Graag had ik hier de vraag gelanceerd wie de webmaster gaat zijn en welk
soort content management systeem we gaan gebruiken? Wie wil zich
kandidaat stellen voor deze functie en kan iedereen zijn akkoord geven
over deze persoon?

MVG

--
Geert Theys
Visit his personal site : http://www.toadi.org

Email : perl -e "print join('@', 'geert', 'toadi.org')"

	// Of course I don't look busy.....I did it right the first time! //