[Vlaanderen] Social Report & Design

Dirk Buntinx dirk.buntinx at gmail.com
Thu Sep 14 13:06:30 PDT 2006

Het was gisteren idd meer dan de moeite ...

@Hendrik, ik heb idd de indruk dat sommige PerlDoc's voor mensen met
weinig of geen ervaring zoals ik behoorlijk afschrikwekkend kunnen
zijn, dus ik wil best wel eens een samenvatting voor "beginners
beginners beginners beginners ..." geven over enkele functies zoals ik
ze ontdek  --> verwacht geen hoogstaande lectuur

@Jonathan, sorry dude nog geen tijd gehad om voor die Associaters te
kijken ... ik maakmorgen wat tijd voor je vrij? Kan je me die code nog
eens doorsturen (prive) ...

@EVERYBODY, 3de woensdag is OK voor mij ... Maastricht is niet te ver
voor mij (dag Wendy) , Brugge ook niet ...

Ik ga nu als een brave jongen verder werken ...

PS: Ik geraak nog steeds niet van die Digest Mode af, vrees dat ik me
ga moeten uit- (en natuurlijk direct terug IN-) schrijven :-D

Dirk