[Vlaanderen] Design

stefaan.colson@pandora.be stefaan.colson at telenet.be
Thu Sep 14 08:37:54 PDT 2006

Ik wil graag aan de site meewerken.  Ook hier geen design hoogstandjes verwachten, maar daar zou ik nu toch nog niet te veel aandacht aan besteden. Mijn webPerl kennis is niet groot, maar dit is natuurlijk net de ideale manier om die bij te schaven, met al die kritische experts die meekijken.

Ik kan en wil er ook op langere termijn tijd insteken, als er een centrale persoon nodig is die snel beschikbaar moet zijn wanneer anderen iets aanleveren.

Stefaan