[Vlaanderen] Design

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Sep 14 07:39:00 PDT 2006

At 16:10 14-9-2006, Hendrik Van Belleghem wrote:

>Voor de site zouden we best wel een leuke look kunnen gebruiken..
>Ikzelf ben geen designer maar ik wil toch mijn steentje bijdragen
>tot het hele site-gebeuren (nog steeds geen kandidaten?)
>
><http://www.oswd.org/>http://www.oswd.org/
>
>Open Source Web Design : vrij vertaald.. een aantal site designs die
>je "vrij" mag gebruiken. Ik smijt wel eens wat voorstellen in de groep..
>Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om het hele site
>gebeuren op zich te nemen (inclusief of exclusief design), steek je
>hand maar op.

> [...]

Ik vind ze wel mooi, maar weinig toepasselijk voor Perl Mongers.  Als
je bij collega Mongers groepen kijkt, zie je een iets meer ingetogen stijl.
         http://www.pm.org/
         http://amsterdam.pm.org/
         http://groningen.pm.org/
         http://london.pm.org/
         http://birmingham.pm.org/
         http://bruxelles.pm.org/
         http://paris.mongueurs.net/
         http://vienna.pm.org/
         http://munich.pm.org/
         http://braga.pm.org/

Je ziet dat de meeste het eenvoudig houden.

Maar toch vind ik deze er wel mooi uitzien:
         http://www.oswd.org/design/preview/id/2987

Let wel: ik werp me niet op als vrijwilliger...