[Vlaanderen] Design

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Thu Sep 14 07:10:34 PDT 2006

Voor de site zouden we best wel een leuke look kunnen gebruiken.. Ikzelf ben geen designer maar ik wil toch mijn steentje bijdragen tot het hele site-gebeuren (nog steeds geen kandidaten?)

http://www.oswd.org/ <http://www.oswd.org/>

Open Source Web Design : vrij vertaald.. een aantal site designs die je "vrij" mag gebruiken. Ik smijt wel eens wat voorstellen in de groep..
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om het hele site gebeuren op zich te nemen (inclusief of exclusief design), steek je hand maar op.

PS: sorry voor de HTML mails.. OWA kan blijkbaar geen  non-HTML mails sturen :(

Hendrik