[Vlaanderen] Social report

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Sep 14 03:01:54 PDT 2006

At 11:51 14-9-2006, Elizabeth Mattijsen wrote:

 >Antwerpen is ook ok wat Wendy en mij betreft.  Maar ik denk dat we
 >Brugge zullen overslaan, een kleine 220 km heen en 220 km terug vind
 >ik net iets teveel van het goede...
 >
 >Liz

Leuk om weer eens aanleiding te hebben de kaart van België wat beter
te bekijken.  Liz en ik willen al een tijdje een keer naar
Groningen.pm, maar zien op tegen de afstand (ook 200+ km).  Om
dezelfde reden zien we dus op tegen Brugge, Gent,
Kortrijk.  Antwerpen is voor ons goed te doen, net als Brussel (maar
ja, ons Frans is zeer roestig, lezen gaat nog wel, maar luisteren, ohlala).

Zo zal voor velen van jullie Maaseik ver zijn.  Ik hoorde enkele
mensen gisteren stoer zeggen dat ze daarvoor wel in de auto willen
stappen.  Wel, bij ons eerstvolgende uitstapje zullen Liz en ik
rondvragen naar een café en/of restaurant met een zaaltje of andere
wat meer besloten plek, liefst met wifi natuurlijk.  We melden ons
als we wat vinden.