[Vlaanderen] Social report

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Thu Sep 14 02:29:05 PDT 2006

Bedankt voor een zeer leuke avond!

Buiten de pintjes (sponsored by: wendy, liz en erik), zijn er wat beslissingen genomen:
Socials en Technicals worden best gehouden op een vaste dag: voorstel op tafel is elke 3de woensdag van de maand.
Niets houdt ons tegen om tussendoor eens een "emergency social" te houden maar volgens Wendy & Liz is er toch een bepaald stramien nodig om alles wat bij elkaar te houden.
Wat betreft locatie: Voor de socials zie ik geen enkel probleem om een soort van rotatiesysteem op te zetten.. vb: Leuven, Brussel, Brugge, Leuven, Brussel, Brugge.. etc (afhankelijk wat voor iedereen het beste past). We zijn al bij al toch vlaanderen.pm en niet vlaams-brabant.pm :) Misschien ook de Socials en Technicals afwisselen? Wat betreft ruimte voor de technicals.. Geert had al een voorstel. In hoeverre is het haalbaar dat we die ruimte elke 2 maanden bezetten? Ik ga eens horen voor een zaal achter een cafe (maar downside is dat de kans op internet toegang klein is). Ik check ook eens bij mijn werkgever. Dirk ging ook eens kijken.

Het topic "Forum" is nog altijd niet gesloten :)
Topic "site": wie gaat beheer doen? Ik wil gerust regelmatig wat content samenstellen maar ik ben geen designer. Indien nodig vinden we wel ergens een mooie template als er geen kandidaten zijn?
Topic "tutorials": Dirk sprak van zijn ervaring met de POD/Man pages en unpack/pack. Misschien kan je een kort overzicht geven van wat je met pack/unpack kan?
Links & reviews: Er zijn wel enkele boeken die het vermelden waard zijn.. misschien een soort van boeken review doen + "approved by XXXXX" ?? Links naar online boeken?
Bruxelles.pm: we hadden de eer om 3 leden van bruxelles.pm te verwelkomen op onze eerste social. ikzelf schrijf me ASAP in op de mailing list van brussel om ook wat info en ervaring uit te wisselen. Het lijkt me wel leuk om op termijn nauwer samen te werken met de bruxelles.pm.. en ik droom nog steeds van een eerste belgian perl workshop :)

feedback!!

Hendrik