[Vlaanderen] Vlaanderen Digest, Vol 9, Issue 14

Geert Theys geert at toadi.org
Tue Sep 12 04:10:01 PDT 2006

Hallo,

ik denk persoonlijk dat een forum niet nodig is. Waarom dient anders de
mailinglist? Men kan de mailinglist ook archiveren en online plaatsen
zodat we opzoekingen erop kunnen doen.

Ik weet dat maillinglists en zeker newsgroups niet zo populair meer zijn
bij de jongere generatie (*jikes nooit gedacht dat ik zoiets zou
zeggen*), maar volgens mij is dit een uitstekende manier van werken.

Zou zelfs niet inzien waarom we een vlaandere.pm forum nodig hebben dat
we niet kunnen invullen met de maillinglist.

MVG