[Vlaanderen] Vlaanderen Digest, Vol 9, Issue 14

Svenn D'hert svennson56 at hotmail.com
Mon Sep 11 12:04:53 PDT 2006

Ik vrees dat ik niet in leuven raak, ik studeer nog en kortrijk is een
eindje ver :-) daarom denk ik dat een forum makkelijk is. snel en iedereen
kan het lezen, ik ben moderator op een 'grote' site http://www.phpbb.nl dus
ik heb wel wat kennis van forums. Ik kan dit nog vanavond opzetten. In ieder
geval moet Perl in het algemeen meer toegankelijker zijn. Ik kan geen echte
volle online inleidingen op Perl vinden. Laat staan in het nederlands. Een
forum is een stap voorwaards naar de verbetering van het Perl geheel.

vriendelijke groeten svenn