[Vlaanderen] Perl Training

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Mon Sep 11 08:29:33 PDT 2006

Geert,

Ik bedoel, als je les gaat volgen? Jonathans antwoord was een beetje ambigu.. ik dacht dat ie collegas ging meebrengen om les te volgen :)
Ik zal proberen om een gaatje vrij te maken om toch wat les te geven. Wie coordineert dit en over welke tijdspanne spreken we?
Ik heb momenteel wat zorgen aan mn hoofd met 'the big G' (ik ben veel te veel vergeten en ben dus volop aan't blokken). Hou me op de hoogte.
Ik vermoed dat we ondertussen al met een aantal kandidaten zitten?

mvg

Hendrik

________________________________

From: Geert Theys [mailto:geert at toadi.org]
Sent: Mon 11/09/2006 16:42
To: Hendrik Van Belleghem
Cc: vlaanderen at pm.org
Subject: Re: [Vlaanderen] Perl Training

        UNPARSEABLE_RELAY autolearn=sabled version=1.4

Je moet je niet op voorhand inschrijven. Blijkbaar is het moeilijk perl
experts te vinden in Belgie. Ze regelen alles voor je. Het zou ook een
interessante promotie zijn voor Vlaanderen.pm om extra leden te werven.

Hendrik: Je kan bijvoorbeeld 1 sessie doen + Je mage gewoon een O'reilly
book gebruiken als leidraad.

MVG