[Vlaanderen] Perl Training

Geert Theys geert at toadi.org
Mon Sep 11 05:53:57 PDT 2006

Hallo,

ik heb een aanbod van syntra om perl opleidingen te doen voor een
bedrijf. Deze worden natuurlijk vergoed.

Door werkdruk is het voor mij moeilijk om deze te geven. Is er iemand
geinteresseerd hier in?

Volgende onderdelen moeten ge-coverd worden:

- Perl Programmeren Algemeen (6 uur)
- object georiënteerd programmeren (Hoe gebruiken we objecten, ...) (3
  uur)
- Perl en websites ( cgi-bin) (3 uur)
- Perl en Oracle databases (3 uur)
- Hoe creëren we pdf documenten en grafieken vanuit een Perl script (3
  uur)
- Perl en systeembeheer op Windows (3 uur)
- Perl en systeembeheer op Unix (3 uur)

Je moet de cursussen geven op hun campus in mechelen en er zijn PC's
aanwezig.

MVG

--
Geert Theys
Visit his personal site : http://www.toadi.org

Email : perl -e "print join('@', 'geert', 'toadi.org')"

	// Of course I don't look busy.....I did it right the first time! //