[Vlaanderen] Eerste meeting van Vlaanderen.pm

Jonathan Schollen jonathan_schollen at hotmail.com
Fri Sep 8 01:51:52 PDT 2006

To be continued ;-)

Ik heb jammer genoeg nog geen archief gevonden voor de huidige mail toppics
:-( Hopelijk kan dit opgelost worden.

Geert heeft me al laten weten dat hij geen developer meer is, en dat die
reeds tot over zijn oren in het werk zit... Blijkbaar zal iemand (of
meerdere) het werk van hem moeten overnemen...

Misschien kunnen we toch heel wat bespreken op de meeting woensdag :-)

Jonathan