[Vlaanderen] Eerste meeting van Vlaanderen.pm

dannyz at belgonet.com dannyz at belgonet.com
Fri Sep 8 00:48:42 PDT 2006

Volgende keer antwerpen mss ?

dan kom ik zeker af ..
----- Original Message -----
From: Jonathan Schollen <jonathan_schollen at hotmail.com>
To: liz at dijkmat.nl, vlaanderen at pm.org, wendy at dijkmat.nl
Sent: vrijdag 8 september 2006 9:43:33
Subject: [Vlaanderen] Eerste meeting van Vlaanderen.pm

Hoi iedereen,

Zoals Hendrick heeft voorgesteld is er nu woensdag (13 september) om 20h de
eerste meeting van Vlaanderen.pm :-) En dit in Leuven. Afspraak aan het
standbeeld "de kotmadam" op de oude markt.

Blijkbaar zijn er nog vele gepassioneerd over de lijst. (Wat ik mega vind).
Ik hoop echt dat Vlaanderen.pm een success mag worden...

Jonathan

dangerous content by MailScanner via belGOnet.com
and is believed to be clean.