[Vlaanderen] Is there anybody out there?

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Oct 26 02:29:40 PDT 2006

At 08:47 26-10-2006, you wrote:
>Ik ben in alle stilte op een wiki page aan het broeden (vermoedelijk
>over subversion/svk of iets over mijn db ding ofzo. Ik hou jullie op
>de hoogte. Andere vraag.. ikzelf ben nogal fier (vast wel onterecht)
>op mijn cms. Zijn er mensen die zich gemotiveerd voelen om een code
>review te doen?

Motivatie wel, technische kennis is bij mij onvoldoende aanwezig.

Ik heb wel heel vaak de eindgebruikerskant getest en heb een tijdlang
een reputatie gehad als programmasloper, ik kon alles laten
crashen.  Geen idee of ik die reputatie nog kan waarmaken... :-)

Daarbij ben ik nogal kritisch op het punt van gebruikersinterface en
dan vooral de gebruikersvriendelijkheid.  Als je iets hebt wat je
iemand als mij durft te laten zien, mij er mee mag (!) laten werken,
dan wil ik daar wel wat tijd aan besteden en je een rapport sturen.