[Vlaanderen] perl and multithreading

Hendrik Van Belleghem Hendrik at LDL48.org
Fri Oct 20 02:55:59 PDT 2006

Mja, ik heb idd ook dat "hoe meer je weet, hoe meer je weet dat wat je weet minder is dan wat je denkt dat je weet" gevoel.. Regelmatig eens wat nieuws proberen. Van threads blijf ik gelukkig VER weg! succes!

________________________________

From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of Jonathan Schollen
Sent: Fri 10/20/2006 11:48 AM
To: liz at dijkmat.nl; vlaanderen at pm.org
Subject: Re: [Vlaanderen] perl and multithreading

Liz,

Thx voor info, ik ga zeker het threads package upgraden (dacht eerst dat ik
de laatste versie had, maar blijkbaar is 1.44 de laatste in ppm).

Jammer genoeg kan ik de perl versie ni upgraden. (Ik gebruik 5.8.6 op het
werk, en daar upgraden gaat jammer genoeg niet).

Alvast bedankt voor nuttige de info.

Jonathan