[Vlaanderen] magere opkomst?

ecocode eco at ecocode.net
Wed Oct 18 05:15:54 PDT 2006

* "Hendrik Van Belleghem" <Hendrik at LDL48.org> wrote:

| Erik, blijkbaar zijn we de enige 2? Pintje of uitstel?

Ik heb met de baas van "De Piano" gesproken.

We mogen het zaaltje deze avond bezigen... internetverbinding aanwezig !

Ik stel voor dat we vanavond de plaats uitproberen en wat ideeën voor de
site en de groep noteren. Er is natuurlijk plaats voor een pintje ;-)

Het adres staat op de site (zie vorige mail). Misschien komt Dirk er ook
bij ??

Ik zal ter plaatse zijn omstreeks 20u. Tot straks !
--
Erik