[Vlaanderen] Meeting 18 Oktober

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Oct 17 05:25:04 PDT 2006

Ik kan jammer genoeg ook niet komen.  Ik baal erg, want ik zou nog
wel ons eigen huis als lokatie willen aanbieden.  Ik ben vorige week
dinsdag weer door mijn rug gegaan, ik heb al 18 jaar spit (lumbago)
en dat speelt af en toe op.  Ik zit dus niet graag uren in de auto,
en ik ben ook niet goed in staat een meeting bij ons thuis te
organiseren.  Een volgende keer doe ik dat met liefde en plezier.

Mijn pagina "Waar en hoe Perl te leren" op de website is om dezelfde
reden nog niet voltooid.  Later...