[Vlaanderen] Meeting 18 Oktober

Elizabeth Mattijsen liz at dijkmat.nl
Mon Oct 16 14:31:33 PDT 2006

At 11:27 PM +0200 10/16/06, ecocode wrote:

>Kortrijk en Echt zijn de enige kandidaten tot heden ...

Dan stel ik voor: Kortrijk.

Ik zit deze week veel drukker in mijn schema dan
ik dacht, dus heb grote kans dat ik het toch niet
kan halen.  Daarbij komt dat Kortrijk net té ver
is om vanuit Echt te gaan doen (220 km, dus iets
van 2.5 uur heen, en iets van 2.5 uur terug),
zeker als ik wat krap aan de tijd zit.

Liz