[Vlaanderen] Inhoud site

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Mon Oct 9 03:05:13 PDT 2006

At 10:05 9-10-2006, ecocode wrote:

 >is bij deze via private mail gebeurd

Is ontvangen en ik ben meteen begonnen.  Ik moest nog wel even zoeken
naar de formatting rules (en die vond ik hier
http://www.kwiki.org/?KwikiFormattingRules ).  Ik dacht, laat ik dat
gelijk even op de homepage zetten, en toen zag ik dat jij dat vandaag
(toch?) net gedaan hebt, terwijl ik net ingelogd en aan het zoeken was).

Althans, op de homepage een link toegevoegd naar een nieuwe pagina (
http://vlaanderen.pm.org/user/index.cgi?HowtoNieuwePagina ).  Daarin
leg je uit hoe je een nieuwe pagina maakt.  Op deze nieuwe pagina heb
je bovenstaande link toegevoegd.

Broeva!  Haro!

Wendy