[Vlaanderen] 18 oktober 2006

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Fri Oct 6 02:40:45 PDT 2006

At 09:54 6-10-2006, ecocode wrote:

 >voor mij is Echt goed hoor...
 >
 >--
 >Erik

Voor jou wel...  maar van Leuven naar hier is toch een uur rijden en
vanuit Brussel is het een stuk verder.  Lijkt me handiger om een plek
centraal in Vlaanderen te kiezen.

Het aanbod blijft natuurlijk staan.

Ik heb de vorige keer aangeboden wat in Maaseik te zoeken, maar daar
ben ik door allerlei congressen en bijeenkomsten nog niet aan
toegekomen.  De enige plek die ik daar echt goed ken, heeft geen wifi
en geen afzonderlijke zaal.

Liz en ik hebben geen bezwaar tegen Leuven.

De rit naar Kortrijk is voor ons bijna 2,5 uur.  Daar moeten we nog
even over piekeren.