[Vlaanderen] 18 oktober 2006

Geert Theys geert at toadi.org
Wed Oct 4 02:01:38 PDT 2006

Voor de technicals had ik net de zoals voor de server voorgesteld om
dit op mijn bedrijf te hosten. We verhuizen momenteel naar een
tijdelijke kleinere ruimte totdat het nieuwe gebouw dat we gekocht
hebben gerenoveerd is. Deze kleine ruimte is echt te krap om een
technical te houden. Dus moet er in de tussentijd iets anders voorzien
worden.

Ik kan wel een beamer/laptop ter beschikking stellen tijdens deze
meetings.

Met vriendelijke groeten,
Geert Theys.