[Vlaanderen] Rotprogramma of rotadmin?

Geert Theys geert at toadi.org
Tue Oct 3 23:18:56 PDT 2006

Ik heb die denk ik ergens in E-book formaat. Allez hij is toch afgeprint
ergens. Dus moet ik hem ergens nog in electronisch formaat hebben ook.

Voordat iemand mij een boekenpiraat noemt. Ik heb het boek ook gekocht
heel lang geleden en veel spijt dat ik het boek niet bij had toen ik de
auteur heb ontmoet tijdens YAPC::EUROPE(denk amsterdam).

MVG