[Vlaanderen] Rotprogramma of rotadmin?

ecocode eco at ecocode.net
Tue Oct 3 06:27:08 PDT 2006

* "Dirk Buntinx" <dirk.buntinx at gmail.com> wrote:

| COOL COOL COOL die Site  ...

dank je... t' is maar een begin hoor. het doel was heeeel snel een
werkend spul online te brengen

| Hoe kan je inloggen ?

info per private mail

voor de anderen : gewoon een mailtje naar mij en ik maak een nieuwe
'auteur' aan, met een persoonlijke pagina. login en paswoord ontvang je
dan per mail.
Aanmaak van nieuwe pagina's doe ik nu nog liever zelf om problemen te
vermijden, gewoon een mailtje en 't is zo gebeurd

| Wegens te druk heb ik me een beetje stil gehouden heb de laatste tijd ...
|
| TIP: Het boek dat Wendy me doorgespeeld heeft (Data Munging with Perl
| ISBN: 1-930110-00-6) is echt wel meer dan de moeite waard ... ben nu
| op zoek waar dit in voorraad is .. tja ik haat bestellen en weken
| moeten wachten :-) maar ik denk dat er niets anders op zit :-(

Prima ! Duidelijk een eerste artikel te schrijven voor de site !

--
Erik