[Vlaanderen] Rotprogramma of rotadmin?

Dirk Buntinx dirk.buntinx at gmail.com
Tue Oct 3 04:26:25 PDT 2006

COOL COOL COOL die Site  ...
Hoe kan je inloggen ?

Wegens te druk heb ik me een beetje stil gehouden heb de laatste tijd ...

TIP: Het boek dat Wendy me doorgespeeld heeft (Data Munging with Perl
ISBN: 1-930110-00-6) is echt wel meer dan de moeite waard ... ben nu
op zoek waar dit in voorraad is .. tja ik haat bestellen en weken
moeten wachten :-) maar ik denk dat er niets anders op zit :-(

Nog bedankt Wendy

Greetz ...

Dirk