[Vlaanderen] Fosdem 2007

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Nov 30 08:25:40 PST 2006

At 17:06 30-11-2006, erik colson wrote:
 >Hallo !
 >
 >Fosdem 2007 gaat dit jaar door op 24 en 25 februari.
 >Ik zou eventueel een roompje op de kop kunnen tikken. Welliswaar zonder
 >projector noch netwerk. Aan de projector valt misschien wel iets te
 >doen...
 >Is er interesse ?
 >Wendy of Liz, kunnen jullie dit aan Amsterdam voorleggen ?
 >
 >Ik zoek zowel speakers als listeners ;-)
 >
 >--
 >Erik

Zo goed?  Zie hieronder wat ik aan nl-pm at amsterdam.pm.org gestuurd heb.
=====

Hoi allemaal,

Onze Dutch Perl Workshop op vrijdag 16 maart 2006 in de StayOkay in
Arnhem krijgt een lekker voorafje in Brussel op 24 en 25 februari: de
Fosdem (Free and Open source Software Developers' European Meeting):
	http://www.fosdem.org/2007/

Liz en ik zijn vorig jaar bij de Fosdem geweest en hebben een leuke
tijd gehad.  Goed georganiseerd, breed spectrum aan onderwerpen, veel
bezoekers, mooi gebouw, nieuwe boeken en t-shirts.  Oftewel, we
willen weer gaan.

Volg de link en meld je aan.  Als deelnemer en wellicht ook als spreker.

Groetjes
Wendy