[Vlaanderen] Bijeenkomst

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Nov 23 14:43:01 PST 2006

Hoi all,

Liz en ik hebben gisteravond een gemoedelijke avond in de Piano Bar
gehad, in het als immer prettige gezelschap van beatnik.  Liz en
beatnik lieten elkaar code zien.  Ik had een mooie doos met 25
Perl-boeken meegenomen en we deelden met elkaar wat kritieken en
meningen over die boeken (en hun schrijvers).

Volgende keer wat meer Vlamingen (en Brusselaars?) bij
Vlaanderen.pm...  deze keer was het overwicht (aantal én gewicht) aan
'Ollanders wat groot.

Tot volgende maand, wellich.

Groet,
Wendy G.A. van Dijk