[Vlaanderen] Bijeenkomst

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Nov 21 02:25:33 PST 2006

Hoi,

Liz en ik zijn er morgenavond ook bij.  Om 20 uur
in  http://www.tavernedepiano.be in Huldenberg.

Zijn er mensen die interesse hebben om al eerder daar te zijn om
gezamenlijk te eten?

Ik zal een stapel Perl-boeken meenemen.  Niet alles wat ik heb (dat
zijn er inmiddels 92 unieke titels plus nog veel oudere edities),
vanwege mijn rugprobleem.  Maar wel enkele interessante
boeken.  Hebben we ook wat om over te praten.