[Vlaanderen] Gezocht: Werk

Danny Zak dannyz at belgonet.com
Thu Jan 27 03:10:26 PST 2005

Hello gilles,

zou graag willem meegaan .. maar het is zo spijtig dat dat in het
weekend is .. weekend is quality home time..

misschien toch eens met perl vlaanderen afspreken om ergens af te
spreken ... wie weet zitten er nog veel meer lurkers dan we zelf
denken!

--
mvgr;
 Danny                            mailto:dannyz at belgonet.com

belGOnet.com  a  Euro-pictures  division - internet solutions
place princesse elisabeth 9/11   -   1030 Brussels  - Belgium
Tel : +32-(0)2-215.67.65      -      Fax : +32-(0)2-215.66.65

domains - hosting - hardware - VoiP - consultancy - backuping
CISCO - HP/COMPAQ - SUN - EMC - JUNIPER - IBM - DELL - NORTEL

No  legal  consequences  can be derived from the contents of the email
neither  is  belGOnet.com committed to them. The content of this email
is  exclusively  intended  for  adressee(s)  and information purposes.
belGOnet.com  accepts  no  liability for any damage resulting from the
use and/or acceptation of the content of this email.

Thursday, January 27, 2005, 10:12:37 AM, you wrote:

gpac> Hi,

> [...]

gpac> The Brussel's Perl Monger gaat naar de FOSDEM. PM.org
gpac> heeft een zaal voor zaterdagnamiddag en zondagmorgen
gpac> gereserveerd.

gpac> Normaal, Jean-Louis (van Bruxelles PM) zal twee
gpac> presentaties doen : één op Tangram en één op PerlUnit de test
gpac> framework, en Serge één op "How to create and use database file
gpac> on windows in pure perl".

gpac> Jullie zijn natuurlijk welkom.

gpac> Gilles

gpac> Sorry voor mijn vlaams, het is lang geleden dat ik nog Vlaams heb geschreven.

gpac> This message is for the designated recipient only and may
gpac> contain privileged, proprietary, or otherwise private
gpac> information.  If you have received it in error, please notify
gpac> the sender immediately and delete the original.  Any other use
gpac> of the email by you is prohibited.
gpac> Vlaanderen mailing list
gpac> Vlaanderen at pm.org