[Vlaanderen] Gezocht: Werk

gilles.paquet at accenture.com gilles.paquet at accenture.com
Thu Jan 27 01:12:37 PST 2005

Hi,

> PS: Wie gaat er naar FOSDEM en YAPC::Eu 2005 in Braga?

The Brussel's Perl Monger gaat naar de FOSDEM. PM.org heeft een zaal voor zaterdagnamiddag en zondagmorgen gereserveerd.

Normaal, Jean-Louis (van Bruxelles PM) zal twee presentaties doen : één op Tangram en één op PerlUnit de test framework, en Serge één op "How to create and use database file on windows in pure perl".

Jullie zijn natuurlijk welkom.

Gilles

Sorry voor mijn vlaams, het is lang geleden dat ik nog Vlaams heb geschreven.