[Vlaanderen] hallo

Geert Theys geert at toadi.org
Thu Nov 18 06:38:19 CST 2004

Elizabeth Mattijsen wrote:

> Niet echt veel, een stuk of 5 mensen komen min of meer regelmatig bij
> elkaar.  Probleem is vooralsnog een goede locatie te vinden.
>

> Liz

Voor ons kan ik dit misschien wel regelen om dat in de kantoren van mijn
werk te doen. Wij hebben hier een meeting room, projector.

Als de mensen van brussel interesse hebben, kunnen we dat gezamelijk
hier doen. Mechelen is maar op 20min van brussel en mijn kantoor ligt
net naast de afrit, dus je kan het niet missen.

MVG