[Vlaanderen] hallo

Geert Theys geert at toadi.org
Thu Nov 18 03:32:54 CST 2004

welkom iedereen,

er zijn dus duidelijk toch nog geinteresseerd perl mensen in vlaanderen.

Persoonlijk heb ik een jaar doorgebracht zonder 1 computer op te zetten.
Ik was dus veel vergeten...

Maar net voor ik aan dat sabbatjaar ben begonnen had ik gesolliciteerd
in een software bedrijf waar perl gebruikt wordt. En ze wilden me terug
aannemen.
Ik maak analyzes, schrijf prototypes, geef support, geef training,
porten naar linux, ... beetje vanalles dus.

Maar nu ik toch terug actief ben, kan ik terug nieuw leven blazen in een
belgische(vlaamse) perl groep.
Zijn er mensen die zin en tijd hebben even mee te werken aan onze site?
Heb  hierover al wel enkele ideeen. Mail me.

Het is leuk de mensen terug te horen!!!!

MVG