[Vlaanderen] Uitstel meeting

Geert Theys geertt at staf.pi.be
Wed Jan 15 04:28:21 CST 2003

* Mark Ceulemans [Mark.Ceulemans at yucom.be] on [14-01-03] wrote:
> Oeps,
> het was toch een laptop van het werk?

Yes, maar dit was mijn trouw beestje. Mijn enige linux, die ik een jaar
lang gekoesterd en geconffed heb. Dit leert me ook backups te nemen van
configs :(

> Als je een nieuwe meeting plant, dan kan ik een presentatie houden over
>
> 1. Usage of DBI in multiple environments (Test, Accept, Production)
> 2. Security/Authentication and CGI::Application
>
> Laat maar weten wanneer en waar.

Het spijt me enorm dat ik deze meeting niet heb kunnen laten doorgaan.
Maar
- prive(auto laten maken, pv opmaken diefstal)
- werk (jaarlijkse evaluatie, werkbeestje kwijt, jaarlijkse evaluatie
  een nakende deadline)

hebben me nu volledig in de greep. Maar dit is maar tijdelijk hopelijk
en kan ik snel tijd maken!!!

Hou jullie op de hoogte.

MVG
--
Geert Theys
Visit his personal site : http://www.toadi.org

Email : perl -e "print join('@', 'geert', 'toadi.org')"

	// Of course I don't look busy.....I did it right the first time! //