[Vlaanderen] site

Geert Theys geert at toadi.org
Wed Dec 18 08:15:18 CST 2002

hello,

Hendrik dit is de juiste stijl. Voor in de header zou ik nog iet doen
met het perl logo en een leuk soor oreilly titel. Gewoon iets dat sober
is maar toch indruk maakt.

Voor de rest:

- zou ik de menu's aan de linkerkant zetten.
- je naam als webmaster eropzetten.

Hier ben ik nog over aant denken, maar dacht members toe te laten te
posten op onze site. Dus zouden we een lichte perl tool moeten hebben.
Waar je kan inloggen, news aanpassen, moderaten door admin,...
Misschien een leuk contest??? Of nemen we een bestaande tool hiervoor?

Dit zou wel goed zijn omdat dan de site meer updates gaat krijgen.

MVG