[Tallinn-pm] katkestan vaikuse

WK wanradt at gmail.com
Tue Sep 4 04:31:43 PDT 2012

Kuupäeval 4. september 2012 1:02 kirjutas Andri Möll <andri atdot.ee>:

> Mu meelest Perl 5 ülesehitus on küll suht samaks jäänud — eritüüpi muutujad, kontekstid, blessimine, semi-pointerid jm.

Mida Sa eritüüpi muutujate all silmas pead?
Semi-pointerid == reference'id?

Sellest ühest lausest kumab, et võiks rohkem teada, mis Perlis
toimumas on. Kui on huvi.

Minule pakuks tõsiselt huvi ka see, et mis viis inimesed Perli juurest
ära, aga see teema kipub sageli liiga tuliseks ja isiklikuks minema.

> Võrreldes JavaScripti lihtsusega või vähemal määral Ruby syntaxiga on Perl mu meelest ikka rohkemate keelekomponentidega ja keerulisem.

Minu mõte selles, et igale oma. Mõnele sobib üht moodi lähenemine,
teisele teist.

Kuigi ma põhiliselt kasutan Perli, huvitab mind väga, mis toimub
Pythoni, Ruby ja Javascripti maailmas.

--
Kõike hääd,