[Tallinn-pm] katkestan vaikuse

Andri Möll andri at dot.ee
Mon Sep 3 15:02:17 PDT 2012

Mu meelest Perl 5 ülesehitus on küll suht samaks jäänud — eritüüpi muutujad, kontekstid, blessimine, semi-pointerid jm. Võrreldes JavaScripti lihtsusega või vähemal määral Ruby syntaxiga on Perl mu meelest ikka rohkemate keelekomponentidega ja keerulisem.

Aga kõiksugu infovahetust tervitan! Anna's teada!

A.